Encara que elDrac va donar les seues primeres petjades a l’any  ’79 en forma d’una guarderia a Torrent, aquest curs 16-17 celebrem el 35 aniversari de l’escola ja ubicada al Vedat, on la coneguem ara.

És un any de retrobades i agraïments a totes les persones que han fet i estan fent possible aquest projecte des dels seus inicis: pares, mares, alumnes, treballadors, col.laboradors, organitzacions associades… gràcies tots i totes per la confiança i el recolzament!

Està sent un any molt bonic 😉

2ª trobada d’antics alumnes.

Un dia meravellós de retrobaments, sorpreses, dinar compartit i abraçades plenes d’emocions i records.

Més de 300 ex-alumnes s’aproparen a la seua escola!

Organitzarem un Acte a l’Ajuntament de Torrent on compartirem la història de l’escola i una ponència sobre educació molt divertida i enriquidora.

Gràcies a totes les cooperatives d’AKOE, a la UCEV, FEVECTA i als pares, mares i alumnes per acompanyar-nos en aquest moment tan especial.