Dia Internacional dels Museus

In 4t curs, English Skills, Escola, Primària, TIC

Hui, 18 de Maig és el Dia Internacional dels Museus.
Ens sembla important conscienciar sobre la importància dels museus com a mitjà per a l’intercanvi cultural, l’enriquiment de les cultures, així com per al desenvolupament de la comprensió mútua.

En aquest dia, i en aquesta complicada situació que vivim, els alumnes de 4t fem la nostra xicoteta aportació i us convidem a visitar THE NATIONAL GALLERY a Londres.

Entre totes i tots hem explorat 30 dels quadres més significatius de la col·lecció d’aquesta famosa pinacoteca, i a més de conéixer millor aquest museu i les seues principals obres, hem repassat les descripcions i com expressar una opinió en anglés.

Hem elaborat una presentació conjunta aportant imatges i les dades més importants com ara artista, nacionalitat i època de cadascuna de les obres.

Esperem que disfruteteu d’aquesta recreació que hem preparat.