L’Escola d’Estiu 2019

Amb l’objectiu de tindre una alternativa divertida i enriquidora per al temps lliure dels xiquets i xiquetes des de 3 fins a 14 anys durant les vacances… us oferim l’Escola d’Estiu elDrac de colors!

L’Escola d’Estiu 2019

Tres campus a triar: Campus de Creativitat&English, Campus de Basquet, Campus de Volei.

Tots tres baix l’enigma que hauran de descobrir sobre “elDrac de Colors”. Intriga que s’anirà desvetllant al llarg de les 5 setmanes.

Activitats especials incloses: Excursions d’exploració pel bosc del Vedat, Rampa llarga d’aigua, festa temàtica final de setmana i piscina pròpia.

Activitat especial no inclosa: 1 nit a l’escola! Nit de contes (per a infantil). Nit d’intriga i aventura…! (per a primària).

On estem? C/Méndez Núñez, 21 El Vedat de Torrent.

Què farem?

Cada campus te un temps al dia on realitzaran els entrenaments i les seues activitats concretes. En acabar, tenim temps per compartir els Tallers i activitats organitzades segons edats. Per a estar fresquets… SPLASH! A refrescar-nos a la piscina!! Els jocs d’aigua també seran els nostres aliats 😉

Alguns tallers destacats: creació d’instruments musicals, cuina creativa, Geocaching, risoteràpia, body painting, acroyoga, treballs amb argila, jocs cooperatius, creació de malabars, danses del món, teatre.

Setmanes temàtiques:

1ª Setmana Viajant pel món (24 – 28 de juny)

2ª Setmana del Medi Ambient (1 – 5 de juliol)

3ª Setmana dels Esports (8 – 12 de juliol)

4ª Setmana Artística (15 – 19 de juliol)

5ª Setmana de CIRC (22 – 26 de juliol)

Llengües: les llengües principals en les que ens comuniquem a la nostra escola d’estiu son el Castellà i el Valencià. L’equip de monitores és bilingüe i s’adaptarà a la llengua materna dels participants.

Anglès: per a nosaltres SÍ es important que jugant jugant, vagen integrant vocabulari, frases, expressions i en l’entorn de confiança que es genera, es solten a parlar. El campus de Creativitat&English és el més adient per a practicar aquesta llengüa. En aquest Campus hi haurà al menys 2 sessions al dia guiades en anglès i de forma puntual la resta del dia mijançant vocabulari, converses, expressions…  Aquest NO és un campus d’immersió lingüística a l’anglès (no tenim l’anglès com a idioma vehicular).

Piscina: és la piscina de l’escola. A més de la monitora, sempre està el nostre socorrista. Vigila, ens ensenya normes per a la seguretat i ens guia cada dia una sessió d’ejercicis amb tot el cos, abans i després d’eixir de la piscina. Sempre ho fa molt divertit!

Menjador: tenim cuina pròpia i cada dia es prepara dinar casolà amb molt d’amor. Per suposat, amb menús adaptats a totes les necessitats d’intoleràncies i al·lèrgies dels comensals. Descarrega’t el menú fent click ací.

Escola Matinera: per als matiners i matineres que saluden al dia prompte, us rebrem a l’escola per a acabar de despertar amb musiqueta suau, espais de relax i activitats per als que ja voleu més marxa. Horari: de 7’45h a 9h

Escola Vespertina: si voleu allargar la vesprada a l’escola de 15h a 17h, us sorprendrem amb jocs, gymcanes, tallers i dinàmiques que preparen les educadores. Algunes vesprades, tindrem la piscina tota per a nosaltres!

Transport: l’autobús públic a Torrent és gratuït per a l’alumnat empadronat a Torrent major de 7 anys. Tots els dies anirà un monitor des de l’inici de la ruta de la línia 170 de MetroBus (línia groga). Baixareu a la parada “Montevedat” i caminareu 10 minuts fins a l’escola.

Cal traure’s un carnet per alumne. Telefonant a l’Ajuntament de Torrent 96-11111111 i preguntar per el Departament de Mobilitat de Torrent.

Inscripcions obertes fins al dilluns 10 de juny (places limitades).

REUNIÓ INFORMATIVA: dimecres 22 de maig a les 17 ’30h al saló d’actes de l’escola.

Us contactarem per mail uns dies abans del començament de l’escola d’estiu (per a donar-vos la benvinguda i concretar què cal dur).
Us esperem!

Més informació: estiu@escolaeldrac.com o al telèfon de l’escola, 961559664.

INFORMACIÓ DELS TRES CAMPUS
DATES I HORARI

Des del 24 de juny i fins al 26 de juliol. Es poden triar setmanes soltes.

De dilluns a divendes de 9 h a 14h, amb possibilitat d’ampliació:

• Servei de Matinera: de 7 ’45h a 9 h.
  • Servei de Menjador: fins les 15 h.
  • Servei de Vespertina: de 15 h a 17 h.
PREUS

Nº de Setmanes

1 alumne/a

1er Descompte *

2n Descompte

(per cada germà/na)
1 setmana 72 € 67 € 64 €
2 setmanes 138 € (69€/setmana) 128 € (64€/setmana) 122 € (61€/setmana)
3 setmanes 194 € (65€/setmana) 179 € (60€/setmana) 170 € (57€/setmana)
4 setmanes 238 € (60€/setmana) 218 € (55€/setmana) 206 € (52€/setmana)
5 setmanes 267 € (54€/setmana) 242 € (49€/setmana) 227 € (45€/setmana)

* 1er Descompte. Si eres alumne/a de l’escola El Drac, per a qualsevol dels tres campus o per el campus de Baquest si pertanys al Nou Basquet Torrent, UBF Torrent i  Escola de Bàsquet Torrent.

SERVEIS:

• Servei de Matinera:  15€/setmana (de 7 ’45h a 9 h).
  • Servei de Menjador: 33€/setmana (fins les 15 h).
  • Servei de Vespertina:  15€/setmana (de 15 h a 17 h).

PREUS DIES SOLTS:

• Dinar, 8 €.
  • Escola matinera, 5 €.
  • Escola vespertina, 5 €.

PAGAMENT:

El pagament s’efecturà abans. Si es van ampliant setmanes o serveis, es regularà amb posterioritat aplicant els descomptes corresponents.

MATRICULA'T

Tria el campus que vols i fes click a l’ enllaç per matricular-te:

És imprescindible signar l’autorització i fer-la arribar a l’escola abans del començament.

Descarregar-te l’autorització.