LA MÀGIA DE LA LLUNA

In Escola
Alumnat i famílies….

Com de ben segur puguéreu observar, ahir va ser nit de SuperLluna: el nostre satèl·lit es troba en el seu perigeu, és a dir, al punt de la seua òrbita més proper a la Terra. Per això, vam poder gaudir d’una visió gran i preciosa de la nostra Lluna. És innegable la influència de la Lluna al nostre planeta: mou marees als oceans i mars, influeix en el creixement de les plantes i altera comportaments d’animal i humans. Però, a més a més, anit no va ser una superlluna qualsevol. Per a moltes cultures, ahir vam poder vore la “Lluna de flor”, anomenada així per què anticipa la vinguda de l’època de collites primaverals. Per a d’altres tradicions, anit va ser “Vesak”, un temps on els nostres pensaments positius i l’amor que projectem són més efectius i duraders, un temps inspirador, de solidaritat i afecte cap a tot i cap a tots i totes.

Des de l’equip de l’escola elDrac ens sumem i volem enviar-vos moltes energies positives!!
SALUT