ESCOLA MATINERA

Com per circumstàncies de vegades no podem apropar als nostres fills a les 9h a l’escola, tenim el servei d’escola matinera per a que puguen entrar des de les 7’45h fins les 8’50h.

És molt important que l’arribada a l’escola siga agradable, per tant, l’educadora que està amb ells, a més de donar-los una càlida benvinguda, els te preparat el dejú per si volen prendre alguna coseta més.

Hi ha preparats tallers, a alguns els abelleix dibuixar, pintar, llegir, sentir música, els agrada molt disfressar-se amb l’atrezzo de l’activitat de teatre, fer balls… inclús hi ha de que li agrada tornar a dormir uns mitutets més a les colxonetes. Efectivament, hi ha per a tots els gustos i maneres de sentir.

Benvinguts, i molt bon dia!

ESCOLA VESPERTINA

Als mesos de setembre i juny, com l’escola finalitza a les 15h, oferim aquest servei per a que els vostres fills es puguen quedar fins les 17h. Ja que són dos horetes del final del dia a l’escola, organitzem activitats divertides, jocs i de vegades ens banyem a la piscina!