Hola, benvingudes i benvinguts a la secció de menjador de la nostra escola. D’ara en davant, la informació dels menús la trobareu a la plataforma Click Edu.

MENJADOR

L’alimentació és un pilar fonamental en la formació de la persona. Per això donem gran importància a aquest altre espai educatiu de l’escola.

El menjador escolar és un espai de convivència on cal donar suport als hàbits d’alimentació equilibrada, hàbits d’higiene, d’ordre, de les bones maneres i que ofereix la possibilitat de potenciar l’acceptació d’aliments, la varietat de sabors i la identitat gastronòmica valenciana.

L’estil de la nostra cuina és casolà. Els menús s’elaboren en la mateixa cuina amb la finalitat de proporcionar un menjar equilibrat i de qualitat tant des del punt de vista nutricional com des de criteris higiènics i sensorials.

Els menús són elaborats i revisats mensualment amb preparacions adequades a l’època de l’any utilitzant aliments de temporada. Prioritzem els productes locals i apostem per aliments ecològics. Des de fa uns anys hem introduït creïlles, cebes, taronges i mandarines de producció ecològica. Puntualment introduïm alguns altres.

Hi ha diferents tipus de menús segons al·lèrgies, intoleràncies i indicacions mèdiques que les famílies ens fan arribar a través dels tutors.

Els menús on podeu veure el detall diari es publiquen mensualment a la web, en aquest mateix apartat.

El servei de menjador cobreix el dinar i la monitòria de 12 h a 15 h tant al menjador i pati. El berenar està inclòs en Escola Infantil!

Existeix una Comissió de Menjador interna, per a la revisió i propostes de menús i comunicació. Famílies, alumnes i mestres treballen de forma conjunta en aquesta comissió en moments puntuals, fins i tot de dinamització o foment de temes concrets d’aquest àmbit per completar l’educació en alimentació i nutrició impartida des de l’aula.

ESMORZAR

Als matins quan es passa llista, també es pregunta qui vol esmorzar de l’escola. Potser no hi haja donat temps de preparar-ho a casa, o que abelleix un entrepà calentet!