SOM L’ESO DEL DRAC

In Escola

1r ESO

La classe de 1r d’ESO desitgem que l’any 2021 siga millor. Volem que es trobe una vacuna per a la COVID-19 i puga’m fer un viatge tots junts a final de curs per celebrar-ho.

2n ESO

Som una classe molt divertida i ens agrada estar units des de que érem xicotets.

La tornada a classe este curs ha sigut molt estranya, ens sentim tristos, rars, emocionats i amb ganes d’abraçar-nos. Tenim companys nous i això ens agrada, però també tirem a faltar una companya que no pot assistir a classe.

Esperem que quan acabe el curs pugam tomar a la normalitat, sense confinament.

3r ESO

Hola, som la classe de 3r d’ESO del Drac i estem molt agraïts i agraïdes i estem molt contents i contentes de tindre als nostres professors i professores que ens han ajudat a passar aquest 2020 tots i totes junts com una família.

4t ESO

Hola, hola!

Som 4t d’ESO i enguany és el nostre últim any en l’escola. Estem contents d’estar en 4t i sabem que és un any reptador per a nosaltres. Enguany sentim que estem més units com a grup i som més respectuosos uns amb els altres. Ens agrada fer coses per la comunitat educativa i considerem que som un grup voluntariós i quan se’ns demana ajuda… ens agrada col·laborar!. Gaudim de fer les tutories en el camp, a l’aire lliure. Ens agrada xarrar, riure i gaudim escoltant i fent música.

Enguany hem de treure-nos el graduat escolar i farem tots els possibles. Hem d’anar t@ts a una!!. “Quan el grup està bé, cadascun/a de nosaltres està millor!”.

Aprofitem per a desitjar a totes les famílies de l’escola un nadal prudent, tranquil i emotiu.

Abraçades nadalenques 🙂