ÚLTIMA SETMANA DE L’ESCOLA D’ESTIU elDrac 2020

Hola famílies!

Portem ja tres setmanes amb l’Escola d’Estiu en marxa i no podem estar més contents de com està anant. Encara que la situació és un poc diferent a la d’altres anys, tant els alumnes com els monitors estem gaudint molt de la convivència i de totes les activitats que estem desenvolupant. Practiquem esports i anglès, fem activitats artístiques, juguem en la natura i ens refresquem en la piscina per combatre la calor de l’estiu.

La darrera setmana vam navegar com pirates per tots els mars. Vestits amb mocadors i pegats pirates i amb un garfi a la mà, vam assaltar navilis i vam lluitar per arribar a l’illa del tresor.

Aquesta setmana hem arribat a un circ ambulant i estem aprenent molt dels diferents artistes que participen: com fer malabars i carioques, com mantindre l’equilibri com els trapecistes, alguns trucs de màgia o com convertir-nos en autèntics pallassos.

Si encara no heu gaudit d’aquesta experiència estiuenca i voleu aprofitar la pròxima  setmana, esteu a temps! Contacteu-nos a través de bea@escolaeldrac.com!

Ens veiem 😉