VIDEOCONFERÈNCIES AMB EXALUMNES, ORIENTACIÓ PROFESSIONAL

Enguany hem tingut moltes persones convidades en les sessions d’orientació professional!!!
I és que com en tot hem hagut de reinventar-nos.
La setmana de 5 de maig contarem a les 3 videoconferències que organitzarem des de l’Orientació, contarem exalumnes que actualment cursen segon curs de cicles o de diferents Batxillers, Pau, Karim, Gemma, Clara i Silvia, va ser molt enriquidor escoltar la seua perspectiva de les diferents opcions que cursaven i veure com s’hi havien desembolicat aquests anys…
El dijous 14 el Meet se’ns va emplenar… amb l’exalumnat que va eixir el curs passat del Drac, Ester, Sara, Paula O., Àngela, Paula G., Laura, Carla, Paula P., Sara, Zoe, Marcos, Lucia, Diego, ens contaren la seua experiència parlant-nos dels diferents instituts de Torrent i del Lluís Vives de València.
La veritat és que estem molt agraïdes amb la seua participació i el seu suport al nostre alumnat de 4t, i també molt orgulloses de la seua visió responsable, madura i resolta que han mostrat en eixir del Drac.