Visibilitzar per vore!!

AUTISME.

Descarrega ENS QUEDEM A CASA

Hui 2 d’abril dia mundial de conciènciació sobre l’autisme
El que no es fa visible és com si no existira… jo hui vull traslladar a tota la nostra comunitat educativa la visibilització de l’Autisme i trastorn que afecta 1 de cada 160 persones en el món segons l’OMS.
També vull llançar un clam d’agraïment. Gràcies per tot el que les persones amb autisme tinguen el grau d’afecció que tinguen i les seues famílies ens han regalat, gràcies, per tot m’han ensenyat al llarg de la meua vida. Gràcies per les aportacions que han fet al sistema educatiu, per contribuir al fet que cada dia les nostres escoles siguen més de tots i totes, per contribuir a aquesta societat incloga cada vegada més a totes les persones i tinga una mirada més saludable cap a la diferència.
Vos compartisc un PDF que m’ha enviat Vero, la mestra d’audició i llenguatge assignada al Drac. I que ha inspirat aquest post. Estar informats ens apropa.
També vos mostre un vídeo i vos anime que hui feu el vostre gest per l’autisme!!
El drac, una escola solidària i inclusiva!