Horari d’atenció:
D’octubre a maig: de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h i de 15:00 a 17:00 h.
Als mesos de setembre, juny i juliol:  de 9:00 a 13:00 h.

Per contactar:
Telèfon: 96 155 96 64
Correu electrònic:  administracio@escolaeldrac.com

Benvingudes i benvinguts a la pàgina d’administració de la nostra escola.
En aquest apartat et donarem informació referida a l’admissió i matrícula per al nou curs 2023-2024.

Gràcies.
Ens veiem!

La Xarxa Llibres és un projecte que fica en marxa la Conselleria d’Educació per facilitar l’accés als llibres a tots i totes els que vulguin participar a través de la reutilització. Des del centre i amb molta ajuda de la Comissió del Banc de Llibres que surt des del Consell Escolar, decidim entrar en aquest projecte que dona continuïtat al reciclatge de llibres que ja portàvem a terme de forma interna.

En aquest espai teniu la col·lecció de llibres de text de l’escola.

Els llibres resaltats en gris són els que entren al Banc de Llibres.

Seguint les instruccions de Conselleria, us deixem a continuació els llistats d’alumnat que optaràn a l’obtenció del certificat A2 en anglès i de francès.

Llistat alumnat d’anglès.

Llistat d’alumnat de francès.