NORMATIVA OFICIAL

Deixem a la vostra disposició la legislació oficial que regula el procés d’admissió i matrícula per al curs escolar 2022-23.

Però si el que voleu és una guia del procés més directa i esquemàtica, baix us adjuntem un resum amb els punts fonamentals.

També en cas de necessitar ajuda, a l’administració de l’escola us atendrem.

INFORMACIÓ GENERAL PER A TOTES LES ETAPES

A continuació tens un acordió on podràs consultar de forma esquemàtica, les dades fonamentals del procés.

CALENDARI. DATES D'ADMISSIÓ DE L'ALUMNAT
CRITERIS DE BAREMACIÓ
LLETRES DE TALL EN CAS D'EMPAT

El sorteig de les lletres de desempat es va realitzar el 23 de març de 2022 davant notari. Les lletres resultants han estat ZV per al primer cognom i KA per al segon cognom.

Les lletres de desempat s’utilitzen quan on hi hagi empats a punts en el barem entre els aspirants. Es prioritzen els alumnes segons la major puntuació obtinguda successivament en els 9 criteris establerts. No obstant això, quan hi ha candidats empatats és quan s’utilitza el sistema de lletres per desempatar en cas que hi hagi més sol·licituds que places en aquest centre educatiu.

MATRICULACIÓ

S’ ha de fer des de telematricula.es, un portal que habilita la Conselleria d’Educació.

És el codi del nostre centre

ZONIFICACIÓ I ALTRES CENTRES