CONSTRUINT DES DE CASA

In Escola, Secundaria

Per a l’assignatura de Tecnologia, els alumnes de 1r d’ESO han ficat molt d’interés i esforç en dissenyar i construir uns cabuts personalitzats amb els materials i recursos que disposaven a casa. Com un avatar personal, els cabuts són un reflex dels seus interessos i la seua forma d’expressar-se artísticament.
A més, aquesta tasca no sols ha servit per a treballar manualment amb els materials, sinó que els alumnes han posat en pràctica molts dels conceptes de dibuix tècnic que havien aprés durant els primers trimestres del curs escolar.
No n’hi ha cap dubte que la creativitat i l’experimentació són unes grans aliades dels alumnes durant aquest temps de confinament. Ixen les millors idees del menys esperat. En altres circumstàncies, bé podríem haver gaudit d’una gran desfilada de cabuts per tota l’escola!