Dia del libre Confinat

In 1r curs, 2n curs, 3r curs, 4t curs, 5é curs, 6é curs, Activitats, Avions, E. Primària, English Skills, Escola, Infantil, Primària, Trens

Una vegada més l’Escola el Drac es supera! En la distància, cadascú des de la seua casa i posant en marxa la màquina de la creativitat, imaginació i les lletres, hem celebrat juntes EL DIA DEL LLIBRE!
Recordem amb afecte l’últim dia del llibre que vam celebrar l’any passat, dedicat a la poesia, i que enguany volíem dedicar-li al teatre, per a anar treballant tots els gèneres literaris.
Per a la nostra escola és un dia molt important, així que, com cada any hem estat treballant amb totes les etapes i en les nostres 3 llengües curriculars.

Els alumnes han contat i ensenyat el seu llibre favorit, hem fet tertúlies dialògiques en anglés i el començament ha sigut genial, hem gaudit moltíssim.
Altres alumnes s’han preparat un llibre i han llegit un tros. Ha sigut bonic perquè han llegit de tot: poesia, contes… Fins i tot, teatre!
Tota la primària ha preparat minillibres.
Un gran encontre virtual, LLEGINT.

Imatges de la celebració