El Drac se’n va de Campament

In 1r curs, 2n curs, 3r curs, 4t curs, 5é curs, 6é curs, Activitats, E. Primària, el Drac, Escola, L´escola, Primària

Benvingudes i benvinguts al Campament des de casa.

Anar-se’n de campament vol dir conviure amb un grup de persones en un lloc diferent del de sempre on es fan activitats a l’aire lliure que han de veure amb la natura, treballs manuals, jocs i creixement personal.

Anar-se’n de campament vol dir compartir, escoltar, estimar-nos i estimar la natura i posar en pràctica totes les ferramentes que aprenem durant tot l’any amb la resta de companys i companyes.

Enguany no podem anar-nos a gaudir de la natura, però… Com anem a fer-ho?

Convivint i compartint activitats des del nostre major refugi, la nostra casa, el nostre llar. Eixe lloc que tant ens ha ajudat a refugiar-nos, créixer i descobrir. La nostra casa és un lloc ple de possibilitats per a imaginar, jugar, explorar, riure, conviure, crear i descansar.

Tot l’equip de primària de l’escola El Drac desitgem amb aquesta proposta finalitzar el curs 19-20 amb quatre dies per a gaudir junts família i escola. Vos fem una proposta totalment lliure perquè siguen dies de festa, acomiadament i goig.

Gràcies per estar i sumar, per confiar en nosaltres i per tot l’esforç que esteu fent, amb tanta estima i confiança, cap a les vostres filles i fills i cap a la vostra escola.

"Juntes és més fàcil"