El nostre Grup de Consum de l’Horta Cuina

In Activitats, Actualitat
El dimecres 22 de Març es va celebrar a Fira València la Fira Mediterrània d’Agricultura i Producció Ecològica. Gràcies a Horta Cuina, vàrem poder gaudir de la Fira i participaren de la Taula Redona amb els productors i productores i encarregats de cuina que també formen part d’aquest projecte.
Durant la taula redona exposarem el nostre projecte de Grup de Consum perquè, d’aquesta, puguem arribar a més escoles. A més escoltaren el testimoni dels productors i productores i encarregats de cuina que formen part, com nosaltres, d’Horta Cuina per a poder continuar creixent com a escola.
Moltes gràcies a Horta Cuina per donar-nos l’oportunitat de participar d’aquesta iniciativa tant enriquidora per a nosaltres.