In Escola

Segon cicle de primària ha gaudit de la seua excursió pel centre de València amb la ruta basada en el llibre «Els animals de la ciutat».
Per equips i acompanyats de famílies, han recorregut la ciutat buscant els animals, fent proves i fotos divertides! Han acabat al mercat central.
Gràcies a les famílies per acompanyar-nos i a Jose per vindre tots els anys i donar-ho tot!!


El segundo ciclo de primaria ha disfrutado de su excursión por el centro de València con la ruta basada en el libro «Los animales de la ciudad».
Por equipos y acompañados de familias, han recorrido la ciudad buscando los animales, haciendo pruebas y fotos divertidas! Han acabado al mercado central.
Gracias a las familias para acompañarnos y a Jose para venir todos los años y darlo todo!!

Recent Posts
Contacta'ns!

Pots escriure'ns un missatge i et contestarem tan prompte com siga possible.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search