Ens han visitat tres irlandeses

 — Activitats

Acollida d’irlandeses al Drac.

Després se dos anys El Drac torna a acollir a estudiants irlandessos!. El passat 8 de Gener arribaren a l’aeroport Robin, Alicia i Kathleen, enguany  tres xiques irlandeses que passaran un mes en la classe 3 d»ESO gràcies a 3 alumnes i 3 famílies de l»escola que han oferit la seua hospitalitat i generositat.

De segur  que aquesta experiència serà molt interessant per a elles i per a tota la classe de 3r d’ESO.

Ha arribat l’hora del comiat i aquesta és la seva manera de donar les gràcies per aquesta experiencia.


Hola!!!

Somos Kathleen, Robyn y Alicia, somos tres chicas irlandesas que hemos estado en la Escola El Drac un mes. Queremos practicar nuestro español con este escrito también.

Hemos estado en tres familias, la familia de Raquel, Hugo y Rocio de 3° de la ESO. Fuimos a una excursión con la escuela a Valencia y fuimos a dos museos, uno de historia y  otro arte moderno y nos encantó. Nos gusta mucho la gente de esta escuela, nuestra clase y los profesores especialmente Maise. Nuestra asignatura favorita es  plástica y matemáticas con Germán y Jorge. Jugamos colpball por  primera vez en clase de Inma y nos gustó mucho también.

Queremos dar las gracias a las tres familias por haber sido tan agradables con nosotras, y cuidarnos muy bien, a Karen, nuestra profe irlandesa por organizar estás estancias y a Maise por habernos hecho sentir como en nuestra casa en este colegio tan maravilloso, alegre y familiar.

Queremos volver y repetir esta experiencia.

Gracias a todo El Drac!

 

També hi teniu imatges ací

Relacionats
Contacta'ns!

Pots escriure'ns un missatge i et contestarem tan prompte com siga possible.

No pots llegir-lo? Canvia el text.

Escriu el que busques i polsa enter