In Escola

L’alumnat de 4t d’ESO va acudir a la Fira d’Orientació Professional el passat 16 d’abril a Torrent. Gaudiren molt, i també, dit per ells i elles, aprengueren molt. Va ser molt útil no només a les persones que volen fer una FP l’any vinent, també a les persones que volen fer batxillerat les orientà de cara a saber més de la seua futura professió. Hi havia molta varietat de professions i activitats per a fer, la gent que hi era als punts d’informació ens varen resoldre moltes dubtes i amb molta amabilitat. Dit per l’alumnat, ens recomanen que continuem amb aquesta activitat, ja que ajuda a veure i reconéixer alternatives de futur.


El alumnado de 4.º de ESO acudió a la Feria de Orientación Profesional el pasado 16 de abril a Torrent. Disfrutaron mucho, y también, dicho por ellos y ellas, aprendieron mucho. Fue muy útil no solo a las personas que quieren hacer una FP el próximo año, también a las personas que quieren hacer bachillerato las orientó de cara a saber más de su futura profesión. Había mucha variedad de profesiones y actividades para hacer, la gente que era a los puntos de información nos resolvieron muchas dudas y con mucha amabilidad. Dedo por el alumnado, nos recomiendan que continuamos con esta actividad, puesto que ayuda a ver y reconocer alternativas de futuro.

Recent Posts
Contacta'ns!

Pots escriure'ns un missatge i et contestarem tan prompte com siga possible.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search