Per a persones de 3 a 14 anys.

AGÈNCIA DE DETECTIUS

Aquest curs l’Escola d’estiu de elDrac es convertirà en una autèntica Agència de Detectius!!!

Durant aquestes setmanes els xiquets i xiquetes gaudiran d’un munt d’activitats divertides a l’aire lliure amb gimcanes, jocs d’aigua, festa de l’espuma, piscina… i el més important, buscant pistes, resolent enigmes i atrapant als lladres, entrenament imprescindible per acabar l’escola amb el seu propi carnet de detectiu.

Com sempre les activitats estan programades per fomentar la participació i el treball en equip des d’una vessant lúdica i creativa.

Moltes gràcies i benvingudes i benvinguts.

Bona notícia: a més dels jocs d’aigua… podrem gaudir de la nostra piscina!!

S’aplicarà la normativa vigent en el moment de començar l’escola d’estiu.

Recordeu dur el tratge de bany, barret que arreplegue be el monyo, xancles, ulleres si voleu bussejar, crema solar i tovallola. També manguitos (per a menors de 5 anys i per als que encara no saben nadar)

N’estem treballant!

S’aplicarà la normativa vigent al moment d’iniciar l’escola d’estiu.