GUANYADORA DE LA FASE COMARCAL DEL PREMI SAMBORI 2020

Aitana Guerrero, alumna de 4t d’ESO durant el passat curs escolar 2019-2020, ha estat guanyadora del primer premi a la seua categoria, en la passada edició del Premi Sambori, premi de literatura en valencià en el que ha participat alumnat de tots el centres escolars de la nostra comarca, l’horta sud.

Li donem les gràcies des de l’escola pel seu gran treball i esforç, que ens ha donat un magnífic relat. Relat que li ha fet merèixer el guardó que li hem lliurat hui 23 d’octubre de 2020.  Cal dir, que el confinament no ens deixà fer-ho abans.

Per a la nostra escola és un fet molt important que ens ompli d’honor i orgull. Ara Aitana, passarà a la fase de País Valencià, entrant en competició amb les guanyadores i guanyadors d’altres comarques. Li desitgem molta sort.

Gràcies Aitana.