
Som el grup de TRENS, aquest ès el nostre primer curs a l’escola i venim amb moltes ganes de viure noves experiències, aprendre, compartir i gaudir de cada moment.
Passatgeres i passatgers, XIU,XIU….. al TREN!!!!

Som el grup de TRENS, aquest ès el nostre primer curs a l’escola i venim amb moltes ganes de viure noves experiències, aprendre, compartir i gaudir de cada moment.
Passatgeres i passatgers, XIU,XIU….. al TREN!!!!