Ja tenim ací a l’alumnat alemany d’intercanvi! Com cada any, 3r ESO realitza un intercanvi amb un institut alemany, rebent ací als estudiants alemanys durant una setmana i posteriorment viatjant una altra setmana a Ebern (Alemanya). En aquests dies fem activitats, excursions i visites per a compartir experiències, idees, somriures i il·lusions. Es ist fantastish!
Ya tenemos aquí al alumnado alemán! Como cada año, 3r ESO realiza un intercambio con un instituto alemán, recibiendo aquí a los estudiantes alemanes durante una semana y posteriormente viajando otra semana a Ebern (Alemania). En estos días hacemos actividades, excursiones y visitas para compartir experiencias, ideas, sonrisas e ilusiones. Es ist fantastish!
Recent Posts

