Missió

Som una cooperativa d’aprenentatge que té com a tasca principal el desenvolupament integral del xiquet/a valorant de la mateixa manera l’aspecte afectiu, social, físic i intel·lectual; per a la qual cosa mantenim una estreta col·laboració amb les famílies i un compromís amb el nostre entorn socio–cultural.

Visió

Pretenem ser una escola oberta a idees alternatives, amb una pedagogia creativa i experimental; dins d’un ritme equilibrat i eficaç que ens porta cap a un espai de convivència on fomentem el treball en equip.

Valors

Creiem en una educació fonamentada en el respecte mutu entre el professorat, l’alumnat i les famílies; utilitzant el diàleg interactiu per portar a terme un codi d’actuacions (normes, propostes d’acció) prèviament pactat.

Creiem en una formació que els permeta conformar la seua identitat, desenvolupant les seues actituds i valors de manera que moldegen les seues idees, sentiments i actuacions per a formar-se plenament com a persones.

Per aconseguir-ho potenciem els valors d’Autoestima, Solidaritat, Cooperació, Respecte, Responsabilitat.