POTS COMPTAR AMB MI.

In Escola

Descarrega els recursos.

El temps ens va pesant. Compartir alleugera el que en pesa.

Si bé és de veres que des de la primera setmana de confinament hem ajustat moltes coses i comencem a rodar una mica més, també és de veres que s’han incorporat altres noves, com l’escola online o el teletreball i a açò cal que sumem que el temps de reclusió va passant i ens pesa, en diferent mesura segons la persona, però a totes d’una forma o d’altra ens afecta.

Els nostres fills i filles també ho noten i ho expressen com poden, pense també molt en els i les adolescents! Pense que malgrat  que la seua relació entre iguals està molt mediatitzada per les xarxes socials, estar tot el dia a casa ha de ser en alguns moments complexe…

Per tractar d’atendre aquesta part emocional, de forma general, tots els dies al Facebook de “escolaeldrac” i a la web podeu trobar un post igual que aquest al voltant de qüestions i reflexions que ens resonen i que pensem us poden ser d’utilitat.

INICI

De forma individual des de l’Orientació s’està atenent a eixos casos que necessiteu fer una consulta o compartir una situació o ajustar una resposta per els vostres fills o filles.

Podeu contactar amb mi, a través de les diferents tutories o al correu mjose@escolaeldrac.com, poseu en assumpte el nom del vostre fill o filla i em posaré en contacte amb vosaltres el més aviat possible, compartir alleugera el que ens pesa.

Us deixe un document elaborat per la plataforma APOYANDONOS, una iniciativa que mira de recolzar la salut física i emocional de persones, en situacions molt diferents, i que pot ser, us siga d’utilitat o conegueu alguna persona a qui li siga d’utilitat.