
Som la classe de sisé de primària! som un dels grups més creatius i divertits! com aquest és el nostre últim curs en l’etapa de primària, pensem aprofitar-lo a tope!!!

Som la classe de sisé de primària! som un dels grups més creatius i divertits! com aquest és el nostre últim curs en l’etapa de primària, pensem aprofitar-lo a tope!!!