A l’Escola El Drac, a més del Consell Escolar oficial, que és obligatori segons la Conselleria, ampliem el nostre Consell Escolar amb dues representants de cada classe. Aquest Consell es dedica a tractar temes quotidians de l’escola, ja siguin pedagògics o organitzatius.

Des dels equips de gestió de l’escola, compartim informacions rellevants i accions realitzades, així com les temàtiques que les famílies plantegen. És un espai de diàleg i creixement fonamental per a la gestió de l’escola, on escoltem i atenem a les nostres famílies.

Dins d’aquest Consell Escolar, es formen diverses comissions amb participació de professorat, personal d’administració i serveis (PAS) i famílies. Aquestes comissions treballen per oferir respostes més efectives als diferents aspectes de la gestió escolar. Actualment, tenim les següents comissions:

Cada comissió disposa d’un correu electrònic específic on les famílies poden enviar suggeriments, propostes o qüestions per a ser tractades en la comissió i millorar la gestió de l’escola. Després del treball de la comissió respecte a algun dels aspectes plantejats, serà el Consell Escolar i després els òrgans de gestió de l’escola els responsables d’aprovar o no les propostes presentades.